Advicer hjælper dig med at producere fængende indhold, så du hverken spilder tid eller annoncekroner på at henvende dig til uinteresserede.
På sociale medier er det læsernes, dvs. forbrugernes, valg, der er i centrum. Derfor handler det for dig og din virksomhed om at levere indhold, der engagerer, involverer og interesserer læseren.
Det vigtigste råd får du her – ganske gratis:
Det vigtigste at forstå ved sociale medier er nemlig, at de ER sociale. Og det betyder også, at din tilstedeværelse i medierne skal være det.
Måske er din virksomhed allerede til stede på Facebook og Instagram.
Måske deler i lidt hist og her – men har i nogensinde talt om, hvorfor i deler?
Selvom det er en god idé at være til stede på de forskellige medier, er det en endnu bedre idé at få lagt en strategi.
Det vil vi gerne hjælpe jer med.
Hvis du vil annoncere med omtanke, bør du – udover betalt annoncering på fx. Facebook – også prioritere organiske opslag. Det er indhold, du deler uden at investere annoncekroner, men som stadig kan skabe stor værdi.
Organiske opslag er en effektiv måde at være social og nærværende over for din målgruppe. Her har du friheden til at være kreativ, formidle relevante budskaber og skabe indhold, der engagerer og involverer. Vores erfaring er, at en gennemtænkt organisk tilstedeværelse ofte giver solide resultater på den lange bane.
© Mediehusene Midtjylland – Telefon: 96263700 – Email: kundecenter@mediehusenemidtjylland.dk – Østergade 21, 7400 Herning – CVR nummer: 14322000